Bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorców. Akademia e-marketingu odwiedzi Wrocław.
Jesienna Akademia e-marketingu odbędzie się 9 listopada 2023 roku w Tarczyński Arena Wrocław przy al. Śląskiej 1. Uczestnicy w trakcie spotkań z ekspertami będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę np. z zakresu tworzenia strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych. To 11 edycja Akademii e-marketingu, która jest cyklem darmowych szkoleń z budowania strategii rozwoju biznesu w Internecie. Szkolenia skierowane są do właścicieli małych i średnich firm. Organizowane są w największych polskich miastach w Polsce, w tym we Wrocławiu.
Akademia e-marketingu zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego organizatorzy także we Wrocławiu spodziewają się dużej frekwencji. Warsztaty poprowadzą doświadczeni doradcy internetowi z firmy WeNet Group. Eksperci od marketingu internetowego przekażą uczestnikom przydatną, praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.
– W poprzednich edycjach Akademii e-marketingu udział wzięło w sumie kilka tysięcy przedsiębiorców. Cieszymy się na kolejne spotkania z właścicielami polskich firm. Chętnie przekażemy im swoją wiedzę oraz pomożemy zaplanować strategię rozwoju biznesu w Internecie. Organizowane przez nas szkolenie to nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji ze specjalistami – zdradza Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
We Wrocławiu szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP odbędzie się 9 listopada 2023 roku w Tarczyński Arena Wrocław przy al. Śląskiej 1 od godziny 10:00 do 15:30. Prelegenci, którzy doskonale znają się na marketingu internetowym, przekażą uczestnikom niezbędną, praktyczną wiedzę oraz będą oferować darmowe doradztwo i konsultacje.
– Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być obecna w Internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w wyszukiwarce. Dobrze zaplanowany e-marketing daje liczne możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
W program Akademii e-marketingu wchodzą spotkania ze specjalistami, którzy przekazują swoją wiedzę kompleksowo i w interesujący sposób. Uczestnicy otrzymają poradnik w pigułce na temat tego, jak rozwijać swój biznes w Internecie. Poznają kwestie związane z budową firmowej strony WWW, skuteczne działania SEO oraz narzędzia promocyjne, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się też, jak budować strategię firmy w Social Mediach i jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań.
– Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić – podsumowuje Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Specjaliści omówią także aktualne kwestie i zmiany w przepisach prawa. Opowiedzą o obowiązującej od niedawna dyrektywnie Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców kilka nowych obowiązków.
Jesienna odsłona Akademii e-marketingu ruszyła we wrześniu w Lublinie. Następnie odwiedzi Katowice oraz Warszawę, Gdańsk, Poznań i Wrocław. W sumie w tegorocznych szkoleniach jak dotąd wzięło udział ponad 1 500 właścicieli małych i średnich biznesów.
Udział w Akademii jest bezpłatny. Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.
Partnerami strategicznymi 11 edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.
Patronami medialnymi 11 edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu oraz Panorama Lubelska.